+

Cytat na dziś

"Kto jest większym głupcem: głupiec, czy ten, kto za nim idzie?" ~Obi-Wan Kenobi

Statystyka

#2 Trailer Bitwy Myśli



Tak w ogóle to ten filmik robiłam tak bez większego przyłożenia do pracy, żeby poduczyć się programu, gdyż mam do wykonania filmik na informatykę :) Dziękuję za uwagę!

(c) Harry Potter and the Deathly Hallows part 1, part 2
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Utwór "Dragon Flight" z soundtracku Harry Potter and the Deathly Hallows part 2
Niektóre cytaty zostały zaczerpnięte z opowiadania gatunku fan fiction Harry Potter, pt. "Harry Potter i Bitwa Myśli", autorstwa Bully.

13 komentarzy:

  1. To było fantastyczne! Oglądając ten filmik miałam ciarki na plecach.
    Świetnie połączenie scen z HP i cytatów. Dobrze dobrana czcionka, chociaż ja zrobiłabym ją trochę ciemniejszą. Ale i tak było fajne. Czułam się jakbym miała zaraz obejrzeć film pt:. "HP i Bitwa Myśli".
    Normalnie 10 na 10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dzięki wielkie za recenzję :D Co do czcionki, to rzeczywiście chwilami jest za jasna, ale mam lenia i nie będę już zmieniać :D Ech, szkoda, że nie nakręcają filmów na podstawie ff, bo bym chętnie obejrzała xD To by było!
      Pozdrawiam ;**

      Usuń
  2. Z A J E B I S T E !!! :D Jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Persefona18:44

    Ciary, dreszcze... Ghhh... Jakbym miała obejrzeć HP i Bitwa Myśli! Jesteś G E N I A L N A! Z A J E B I S T A!
    C U D O W N A!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne. Po prostu brak mi słów. Świetny pomysł, świetny montaż, bardzo mi się podoba.
    Gratuluję i życzę Ci kolejnych tak dobrych filmików :D
    *_______*

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest świetne! Czemu się nie pochwaliłaś? Gdybym nie znalazła tego na BM to bym o tym nie wiedziała! Shame on you...
    W jakim programie to robiłaś?
    I duży + za muzykę, ja poszłabym na łatwiznę i dała Hegwig's Theme xD (Nie wspominając już o tym, że nie zrobiłabym czegoś takiego, bo nie umiem xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czym ja tam mam się chwalić?
      Windows Live Movie Maker czy jakoś tak xD
      Hahahahahaha no ba! Też bym pewnie wzięła ten utwór, ale go akurat nie miałam xD Wiesz, to też był mój debiut, bo też wcześniej nie umiałam xD

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką czcionkę użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Trailer świetny. Z chęcią obejrzałabym jeszcze do Drugiego Oblicza. Mogłoby być może ciekawe :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

© Agata | WS | x x.